Kaarten en plattegronden, maakt het vinden van iets of iemand wel gemakkelijker
Kaarten en routebeschrijvingen geven een stukje extra service
Als je in je content uit moet leggen waar iets te vinden is, bijvoorbeeld de vestigingsplaats van je bedrijf, of een cursuslocatie, dat is het gebruik van een vorm van een landkaart min of meer onmisbaar. Controleer wel regelmatig of de kaart nog klopt. Gemeentes zijn gek op het veranderen van wegen en routes
Zet herkenningspunten in je kaarten
Er zijn meerdere kaartsystemen verkrijgbaar die we voor dit doel kunnen gebruiken. Een gewone stads- of dorpsplattegrond werkt op zich prima maar het is vaak aan te raden om een paar miniatuurfoto's in een kaartje op te nemen. En dat zijn dan foto's van markante punten. Denk aan kerken, torens, poorten, opvallende nieuwbouw, winkelcentra en dergelijke. Dat geeft iemand in elk geval het gevoel dat hij op de juiste weg zit.
Ook een routebeschrijving voor OV-gebruikers hoort er bij
Behalve een kaart kan ook een routebeschrijving vanaf het dichtstbijzijnde station of bushalte handig zijn. Leg ook in zo'n routebeschrijving uit wat je onderweg ziet. Een opmerking als "Aan de overkant zie je nu een winkelcentrum" geeft ook hier zelfvertrouwen. Check ook hier regelmatig of de beschreven route nog wel klopt
Geef bij voorkeur ook de Google coördinaten
Voorzie een kaart ook van coördinaten zoals Google die gebruikt. Iemand die Google gebruikt voor navigatie op zijn telefoon is dat heel handig. En omdat het standaard op een telefoon te vinden is, zijn dat er nogal wat.
Tot slot
Er zijn vele manieren van om beelden kunst te promoten. Op de websites van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com
Kunstpromotie, promotie van kunst, hoe promoot je kunst, schilderijen promoten, beeldhouwwerk promoten,schilderijen verkopen, beeldhouwwerk verkopen, landkaart, routebeschrijving
Geen opmerkingen:
Een reactie posten