zaterdag 14 mei 2022

Shoutcards zijn niet zo bekend maar vallen goed op

Shoutcards zijn niet zo bekend maar vallen goed op



    Shoutcards zie je niet vaak maar het wil niet zeggen dat ze niet werken;

    Shoutcards worden altijd samen met een website of social media pagina gebruikt;

    Kleuren en opvallende lettertypen zijn van groot belang voor je shoutcard.

Voorbeeld shoutcard voor cryptomunt e-gulden

Shoutcards bieden mogelijkheden om op te vallen

Een in Nederland vrij onbekend vorm van reclame maken is de zogenaamde shoutcard. Vaak in de vorm van een visitekaartje of iets groter. Maar je moet ze wel in je zak kunnen steken. Ook zijn ze gemakkelijk mee te sturen met e-mail als signature, te plaatsen in Messenger, Whatsapp en dergelijke.

Voorbeeld shoutcard voor cryptomunt e-gulden

Wat is een shoutcard dan wel?

Maar wat is die shoutcard (vrij te vertalen als uitroepkaart of schreeuwkaart dan? Een shoutcard is een felgekleurde en daardoor zeer opvallende afbeelding met een korte tekst in meer dan goed leesbare etters en een kleine verwijzing naar een website waar de eigenlijke promotie tekst te vinden. Deze kaarten zijn eigenlijk alleen maar bedoeld om op te vallen. 

Voorbeeld shoutcard voor cryptomunt e-gulden

Een shoutcard mag meningsverschillen geven. Of moet dat zelfs

En de Shoutcards is natuurlijk vooral van belang om controversieel te zijn. Controverse geeft tenslotte de meeste herrie. En herrie en meningsverschillen zorgen voor de door ons bedoelde aandacht. Of de shoutcards mooi zijn of niet, of ze grappig zijn of niet, daar kun je flink over van mening verschillen en dat mag in dit geval ook. Leuk zijn en mooi zijn vormen immers geen doelen van deze kaarten. 


Voorbeeld shoutcard voor cryptomunt e-gulden

Een shoutcard wil vooral opvallen

Het enige doel van shoutcards is opvallen. En door vaak met het ontwerp te variëren mag de kwaliteit ook een beetje variëren. Dat maakt de uitingsvorm zelf ook extra opvallend. Overigens kun je ze ook als sticker laten printen en je wereld er mee verfraaien. Of deel ze uit aan kinderen, die kunnen er ook leuke dingen mee doen die we zelf niet weten willen. Het concept van de de shoutcard is ooit uitgevoerd voor de cryptomunt E-Gulden. Een aantal ontwikkelde voorbeelden zitten hierbij.

Voorbeeld shoutcard voor cryptomunt e-gulden

Tot slot

Er zijn vele manieren van promotie bij kunst. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com




 LEES JIJ JETJE'S DAG OOK AL?


 

Meer informatie over Team Jetje

Kunstpromotie, promotie van kunst, hoe promoot je kunst, schilderijen promoten, beeldhouwwerk promoten,schilderijen verkopen, beeldhouwwerk verkopen,shoutcard

Geen opmerkingen:

Een reactie posten