Herschrijf een publicatie voor een andere doelgroep
Herschrijf een algemene publicatie naar een bepaalde niche toe;
|
||
Probeer omgekeerd een publicatie voor een nichemarkt te veralgemeniseren;
|
||
Dit kan ook prima met goedkoop PLR materiaal.
|
Herschrijven mag. Overschrijven natuurlijk niet |
Maak zoveel mogelijk gebruik van bestaand materiaal
Heb je nog wat eerder schrijfwerk in de kast liggen dan wel op schijf staan? Dat is altijd waardevol materiaal om dat je er vaak relatief gemakkelijk nieuwe publicaties van maken kunt.
Herschrijf een algemene publicatie richting een nichemarkt
Is het huidige materiaal algemeen van aard? Dus is het niet erg branche of product gericht? Dat is mooi. Dan kun je het gaan herschrijven richting een niche markt. Dat vraag uitbreiding maar veel bestaand materiaal zal gewoon bruikbaar blijven. En het feit dat je dat niet allemaal opnieuw hoeft te doen kan je aardig wat werk schelen. Is het gelukt? Dan is de kans groot dat je de publicatie naar meerdere niches kunt herschrijven.
Maak een publicatie voor een nichemarkt algemeen
Maar ook het omgekeerde proces kan werken. Het je een publicatie die sterk op een bepaalde niche gericht is? Kijk dan of je de niche-gebonden delen kunt vervangen of herschrijven naar een algemeen verhaal. Ook hier zullen beslist delen bruikbaar blijven.
Deze opzet is ook met goedkoop PLR materiaal te realiseren
Het is ook een truc die met goedkoop PLR materiaal uit te halen is. Kijk eens rond naar een geschikte publicatie.Google weet vaak het nodige voor je te vinden.
Tot slot
Er zijn vele manieren van promotie bij kunst. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com
Geen opmerkingen:
Een reactie posten