Zorg voor een lijst met aanbevolen bronnen
Goede bronnen zijn op internet vaak lastiger te vinden dan je zou denken;
|
||
Niet alle goede informatie is echt bruikbaar gemaakt voor zoekmachines als Google;
|
||
Een goede standaard bibliotheek met goede artikelen kan heel waardevol zijn.
|
Een lijst met bronnen is altijd handig |
Verzamel constant goede bronnen
Verzamel altijd en constant goede bronnen op uw vakgebied. Die bronnen kunnen uit allerlei hoeken en gaten komen, waar je ze verder niet verwacht. Zoekmachines hebben vaak geen goede toegang tot dergelijke informatie.
Zoek permanent naar aanvulling
Spreek je met experts op je vakgebied, bijvoorbeeld met een interview, vraag er dan altijd naar en neem hun aanbevelingen op in je lijst. Lieft met de naam erbij van degene die het aanbevolgen heeft. Vraag daar wel even toestemming voor.
Probeer tot een soort standaarddirectory uit te groeien
Een dergelijke lijst kan snel uitgroeien tot een soort van standaarddirectory op je vakgebied. En dat kan enerzijds voor veel mense met interesse in die richting een waardevolle en vooral tijdbesparende bron van informatie zijn. En anderzijds zal de de kans op medewerking steeds groter worden.
Hoe beter het wordt, hoe groter de kans op bijdragen
Als experts zien dat je het serieus neemt, is de kans op verdere bijdragen alvast een stuk groter. Ken je al geschikte bronnen? Geef ze de kans om informatie in jouw bibiotheek te plaatsen in ruil voor een uitgebreide tekstuele beschrijving van de bron die ook voor anderen handig is. Daarnaast geeft het een prima extra vermelding voor de betrokkene.
Tot slot
Er zijn vele manieren om je kunt te promoten. Op de website van Team Jetje is een flinke collectie aangelegd en er zijn er veel bruikbare manieren van promotie terug te vinden. Sommige vragen nogal wat van je en andere bijna niets. En al helemaal geen geld. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com om ideeën en suggesties voor je contentmarketing op te doen.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten