Houd een professioneel interview
Hoe groter je bereik, hoe groter de kans dat je iemand vindt die mee wil werken;
|
||
Je professionele instelling is van groot belang om iemand over te halen;
|
||
Zorg voor een mooi eindresultaat en laat dat altijd toekomen aan degene die je geïnterviewd hebt.
|
De interviewster is één en al oor voor je verhaal |
Ga op zoek naar een autoriteit op het vakgebied
Neem voor kwalitatief goede informatie een expert op uw vakgebied in de arm. Neem hem een goed voorbereid en professioneel opgezet interview af op het gebied van zijn vak en werkzaamheden.
Betaling is vaak afhankelijk van je bereik
Sommige experts vragen daarbij een vorm van betaling, anderen zijn bereid om mee te werken tegen gratis publiciteit. Het hangt meestal ook wel van je eigen bereik af. Is dat groot genoeg dan zal het vaak gratis kunnen. Want gratis aandacht is ook iets waar veel professionals wel mee akkoord gaan. Tenslotte is het feit dat ze regelmatig gevraagd worden een bevestiging van die professionaliteit.
Laat zien dat je serieus bezig bent
Heel belangrijk bij zowel je aanvraag als het interview zelf is dat je wel laat wel zien dat je in alle opzichten serieus bezig bent. Zorg dat je voldoende materiaal verzamelt om er een bruikbaar informatieproduct voor je eigen doelstellingen uit samen te stellen, zodat je er een prima stuk content uit kunt maken. Iets waar die expert op zijn beurt dan ook weer blij mee kan zijn.
Tot slot
Er zijn vele manieren van promotie bij kunst. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com
Kunstpromotie, promotie van kunst, hoe promoot je kunst, schilderijen promoten, beeldhouwwerk promoten,schilderijen verkopen, beeldhouwwerk verkopen
Geen opmerkingen:
Een reactie posten