Geef ouder materiaal een tweede kans
Ouder materiaal kan heel up to date zijn maar is commercieel niet interessant;
|
||
Er zijn verschillende manieren om heruitgave mogelijk te maken;
|
||
Zorg dat je de mensen alles uit handen kunt nemen.
|
Dit is inderdaad wel behoorlijk oud en de vraag is of het nog wel een kans waard is |
Ouder materiaal is commercieel vaak niet interessant meer
Uitverkochte informatie kan nog steeds heel interessant zijn en de tand des tijds inhoudelijk prima doorstaan hebben. Maar voor een uitgever is het commercieel niet meer aantrekkelijk.
Ouder materiaal opnieuw publiceren is vaak gemakkelijk
Ga op zoek naar dit soort publicaties en regel een nieuwe uitgave. Dat kan opnieuw op papier zijn maar ook een vorm van een digitale publicatie is natuurlijk goed mogelijk. Ook kan een verhaal bijvoorbeeld als vervolgverhaal gepubliceerd worden. Wel zal dan enige editing nodig zijn, bijvoorbeeld om een cliffhanger te krijgen.
Je neemt alle werk en organisatie uit handen
Jij regelt verder de uitgave, de opmaak, klantenservice en dergelijke. Je kunt er zelfs een heel beroep van maken. Schrijven doe je zo zelf niet, hooguit de verkoopteksten en een website.
Tot slot
Er zijn vele manieren van promotie bij kunst. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com
Kunstpromotie, promotie van kunst, hoe promoot je kunst, schilderijen promoten, beeldhouwwerk promoten,schilderijen verkopen, beeldhouwwerk verkopen,ouder materiaal, heruitgave
Geen opmerkingen:
Een reactie posten