Bied een gratis consult aan
Je komt met gratis consulten aan goede gerichte onderwerpen om content van te maken zonder brainstorming of nadenken;
|
||
Het geven van gratis consulten is geweldig voor je imago en je zichtbaarheid;
|
||
Zorg wel voor voorraden content want het aanbod is ongeregeld
|
Geef een mogelijkheid om vragen te stellen
Geef mensen de mogelijkheid om vragen te stellen op uw website waar u dan een antwoord op formuleert. Of, als u het antwoord niet weet kun je hen wellicht aan een bron helpen om verder te zoeken. Veel mensen hebben vragen over kunst of over de te gebruiken technieken. Help hen verder, dat is goed voor je imago en zichtbaarheid en je helpt mensen verder. De vragen en jouw antwoorden gebruik je dan weer voor het maken van content.
Je hoeft niet zelf onderwerpen te bedenken
Het voordeel van deze aanpak is dat er geen producten gecreëerd behoeven te worden. Je hoeft ook geen tijd en moeite te steken in het vinden van onderwerpen. Voor de onderwerpen zorgen op deze manier de vragenstellers zelf wel én het is ook content die de doelgroep kennelijk interesseert.
Je weet nooit wanneer er iets komt
Het geven van consulten is alleen een kwestie van vraag en aanbod en het heeft dus een onzekere factor. Je kunt ook telefonisch consult geven dat je weer op uw website afspeelt maar zorg wel dat je uitdrukkelijk toestemming hebt van de vraagsteller voordat je dit gaat plaatsen. Wellicht is het nog beter om er de essenties uit te halen en daarvan content te maken die je op je blog of website kunt plaatsen. Ook nieuwsbrieven lenen zich nog wel eens goed voor een dergelijke aanpak.
Tot slot
Er zijn vele manieren van promotie bij kunst. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com
Geen opmerkingen:
Een reactie posten