Gebruik trends en hypes als inspiratie
Trends, hypes, rages en modeverschijnselen zijn namen voor hetzelfde maar ze kunnen wel heel bruikbaar zijn;
|
||
Een snelle reactie is meestal wel raadzaam;
|
||
Hergebruik oudere content is verband met de noodzakelijke snelle realisatie |
Trends en hypes worden vaak intensief gevolgd
In de maatschappij is er altijd sprake van snel opkomende ontwikkelingen die vaak even snel weer verdwijnen. Sommige zijn pure hypes. Ook wel rage of modeverschijnsel genoemd. Iedereen lijkt zich er op te storten. Via allerlei onverwachte mediakanalen krijg je informatie over deze trends.
Trends en hypes worden vaak intensief gevolgd
Dat biedt regelmatig kansen om over deze opkomende en verdwijnende trends te schrijven. Belangstelling is er meestal wel. Het is niet voor niets een trend maar het is natuurlijk het mooiste als we het vanuit ons eigen vakgebied van de beeldende kunst kunnen bekijken. Gelukkig hangen veelvoorkomende onderwerpen vaak tegen de kunst aan te schurken. Op het gebied van mode, interieurs en dergelijke zien we regelmatig dit soort trends, rages en hypes tegelmatig de kop opsteken.
laat jouw producten profiteren
Probeer jouw eigen content dan ook aan producten te koppelen die van de trends kunnen profiteren. Zorg voor niet al te veel voorbereidingstijd. Dus hergebruik materiaal.
Pas uitgelopen producten aan de trend aan
Bedenk ook dit soort trends meestal een kort leven hebben en het is verstandig daar bij de keuze van het product ook alvast maar rekening mee te houden. Wat ook een regelmatige gebruikte strategie is, is het koppelen van een al uitgelopen product aan een lopende trend. U past bijvoorbeeld een bestaand en al wat ouder boek over tuinieren aan aan de meest recente ontwikkelingen op tuinontwerp gebied en je speelt weer helemaal mee met de actuele trends.
Tot slot
Er zijn vele manieren van promotie bij kunst. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com
Geen opmerkingen:
Een reactie posten