Neem kortingen en coupons op in je content
Nederlanders vormen een volk van zegelspaarders (al dan niet digitaal) en kortingsbonnenknippers;
|
||
Het opnemen van allerlei kortingsbonnen kan uitstekend werken;
|
||
Overleg ook met je leveranciers of zij een vorm van korting aan je lezers willen bieden
|
kortingen en coupons zorgen voor meer geld |
Nederlanders vormen een volk van kortingliefhebbers
Nederlanders krijgen graag korting. Dat is bekend. Dus het opnemen van allerlei kortingsbonnen of het houden van verkoopacties met korting kan goed werken. Zeker als je zelf kunst verkoopt of daarvan afgeleide producten kun je met een product van de maand al snel een heel eind komen. Ook unieke diensten kunnen werken. Bijvoorbeeld een speciale avondopening met korting. Of een speciale "moderne kunst dag" met 10% korting op alles. Mogelijkheden te over.
Ook aanbiedingen van anderen kunnen werken
Vraag ook aan leveranciers van allerlei materiaal of diensten een flinke korting op hun product die je aan je lezers en volgers mag doorberekenen.
Geld verdienen is een belangrijke drijfveer
Het verdienen van geld is één van de belangrijkste menselijke drijfveren. Dus gebruik die om aandacht voor je content op je nieuwsbrief, weblog en dergelijke te krijgen.
Ga eens brainstormen
Het vraagt even wat brainstormen maar je zou korting kunnen geven op "het kunstwerk van de week", "de cursus of workshop van de week", op merchandise, op een lidmaatschap en noem maar op. Je krijgt er in elk geval een stevige extra motivator door op jouw content te bezoeken.
Tot slot
Er zijn vele manieren van promotie bij kunst. Op de website van Team Jetje zijn er vele terug te vinden en vaak tot in detail uitgewerkt. Ga dus naar https://teamjetje.blogspot.com
Geen opmerkingen:
Een reactie posten